999 900,- Kč
204 k
15,3 - 15,4 kWh/100km
Evoluce elektromobility
Nové ID.3 ztělesňuje další fázi vývoje elektromobility značky Volkswagen: Zvenčí se vyznačuje čistými liniemi, které mu dodávají ještě sofistikovanější vzhled, zatímco jeho interiér zaujme prémiovými materiály a celou řadou asistenčních systémů, které jsou již součástí sériové výbavy. Navíc nově nabízí rychlost nabíjení až 170 kW (ve variantě ID.3 Pro S). Tak vypadá čistě elektrická mobilita na špičkové úrovni.
Inovace, které usnadňují život
Nové ID.3 postavené na platformě MEB je díky novému softwaru pro ID. modely v mnoha ohledech vyzrálejší. Ať už díky komfortním nabíjecím funkcím, jako je Plug & Charge, nebo praktickým aplikacím, z nichž některé lze aktivovat jako výbavu na přání (tzv. Upgrades) i po zakoupení vozidla.
Ahoj ID.
Konečně je tu někdo, kdo Vám naslouchá. Díky hlasovému ovládání s rozpoznáváním přirozené řeči můžete v ID.3 zadávat pokyny pouze svými slovy: Po vyslovení „Ahoj ID“ ID.3 prostřednictvím ID.Light na palubní desce signalizuje, že Vás nebo Vašeho spolujezdce ve voze slyší. Ať už se jedná o nastavení navigace, klimatizace, ovládání telefonu nebo přání týkající se hudby – Vaše ID.3 reaguje, aniž byste museli stisknout jediné tlačítko.
Nové tvary
To, že jezdíte na elektřinu, bude zřejmé na první pohled. ID.3 jde novou cestou i pokud jde o jeho vzhled: Karoserie na čistě elektrické platformě má totiž nekonvenční a unikátní design ve sportovním stylu. Vaše ID.3 se také vyznačuje mimořádně dlouhým rozvorem s krátkými přesahy a velkými koly (nejmenší rozměr je 18“). Charakteristické designové detaily, jako je čelní dekor nebo zadní spoiler navíc, stejně jako dokonale navržená karoserie, přispívají k optimální aerodynamice.
Větší vnitřní prostor
Některé výhody elektromobilu jsou patrné až poté, co do něj nastoupíte. Vaše ID.3 je uvnitř mnohem prostornější, než byste při prvním pohledu předpokládali. Důvodem je platforma pro elektromobily, která je z důvodu dosažení maximální dojezdové vzdálenosti postavena na základně, jež je tvořena velkou baterií. K dispozici tak máte kompaktní automobil, v němž zažíváte podobný pocit jako ve voze střední třídy, a jehož průměr otáčení je téměř stejný jako u malého auta. Motor je umístěn přímo na zadní nápravě a neomezuje tak velikost zavazadlového prostoru. Přední kola mají maximální potřebný prostor pro zajištění optimální manévrovatelnosti.