Dokonalé spojení sportovního charakteru a elegantních křivek. Nové Audi A5 Coupé nastavuje laťku do nové výšky. Jeho vyrýsované křivky prošly modernizací a získaly na ještě větší ostrosti. Čelní světlomety, které se mohou pochlubit novým designem, lze na přání vybavit světly Audi Matrix LED, která jsou sama o sobě ztělesněním dynamiky. Toto sportovní kupé je uměleckým kouskem také z technického hlediska: kromě nové karoserie zaujme Audi A5 také zcela novým podvozkem, vysoce výkonnými hnacími agregáty, inovativním infotainment systémem a celou řadou asistenčních systémů na podporu řidiče.
Nové Audi A5 Coupé nabízí dostatek prostoru pro Vaše vlastní nápady. Na osobitosti mu můžete dodat například s pomocí linií výbavy Design a Sport. Linie výbavy Design, jejímž smyslem je podtrhnout elegantní rysy Audi A5, zahrnuje masku chladiče Singleframe v titanově černém provedení s chromovanými žebry a celou řadu různých detailů v interiéru. V rámci nabídky Audi design selection si můžete prostřednictvím široké škály materiálů a barevných provedení navrhnout interiér přesně dle svého vkusu. Smyslem linie výbavy Sport je podtrhnout dynamický charakter Audi A5, který umocňují například chromované koncovky výfuku, difuzor v barvě karoserie nebo na přání dostupný sportovní paket S line.

Mimořádně atraktivní, sportovní a nepřehlédnutelné
Výkon a efektivita na Vás tradičně udělají dojem: poprvé je k dispozici také nový pohon všech kol quattro rozšířený o technologii ultra. Ten lze zpočátku kombinovat se čtyřválcovými motory TFSI a TDI a s mechanickou převodovkou. Ačkoliv je tento systém optimalizován pro hospodárnou jízdu, nabízí trakci a jízdní dynamiku na úrovni běžných systémů s permanentním pohonem všech kol. Díky vynikající souhře dvou spojek představuje pohon quattro s technologií ultra důmyslně zkonstruovaný pohon, který nabízí všechny výhody pohonu předních kol a v případě potřeby se dokáže proměnit na pohon všech kol. Připojení zadní nápravy proběhne sepnutím vícelamelové spojky u převodovky, čímž se zvýší otáčky kardanového hřídele a napojených ozubených kol v zadním diferenciálu. Po srovnání všech otáček se sepne zubová spojka zadního diferenciálu a pohon všech kol je připraven k akci. Inteligentní přepínání z pohonu předních kol na pohon všech kol funguje prediktivně na základě informací získaných z přidružených senzorů a z průběžného vyhodnocování jízdní dynamiky, stavu vozovky a chování řidiče, které bude probíhat přibližně v půlvteřinových intervalech. K přepnutí do režimu pohonu všech kol potřebuje vůz jen několik málo zlomků vteřiny. Na přání je k dispozici také podvozek s adaptivními tlumiči. Nastavení těchto elektronicky řízených tlumičů lze upravit v rámci systému řízení jízdní dynamiky Audi drive select. Díky tomu si může řidič v několika krocích snadno upravit základní jízdní charakteristiky vozu.
